Patronat: ukazała się „Sztuka komunikacji według Franciszka”

Okładka książki

Okładka książki

W Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa WT UKSW ukazała się nowa publikacja – „Sztuka komunikacji według Franciszka” (Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2016) opracowana i zredagowana naukowo przez dr Małgorzatę Laskowską oraz ks. dr. Krzysztofa Marcyńskiego.

Publikacja ta to antologia tekstów papieża Franciszka na temat komunikacji, mediów oraz dziennikarstwa. „Bliżej – prościej – głębiej”, a także „bezpośrednio”, „w spotkaniu”, „z miłosierdziem” i „na peryferiach” – to słowa, które charakteryzują styl komunikacyjny Ojca Świętego.

Książka ta to jednocześnie kontynuacja dziedzictwa, które rozpoczął śp.ks. prof. Antoni Lewek, założyciel Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa, dziełem pt. „Media i dziennikarstwo w nauczaniu Jana Pawła II” (Warszawa 2008).