Mobilny DEON.pl

(fot. DEON.pl)

(fot. DEON.pl)

Pod koniec grudnia 2013 roku oddaliśmy w ręce naszych użytkowników wersję mobilną naszego portalu.

Dzięki niej można wygodnie przeglądać materiały publikowane na DEON.pl na nowoczesnych urządzeniach przenośnych (tabletach, smartphonach, telefonach komórkowych).

Również w grudniu uruchomiliśmy specjalny serwis PRO-LIFE.

W serwisie znalazły się następujące działy: Adopcja, Naprotechnologia, Adopcja Duchowa, Okna Życia, Aborcja, In Vitro, Eutanazja, Antykoncepcja.

(fot. DEON.pl)

(fot. DEON.pl)

W Adwencie opublikowaliśmy cykl artykułów „Jestem grzesznikiem”. Jesteśmy wdzięczni jezuitom, którzy napisali dla nas teksty. Byli to: Wacław Oszajca SJ, Wojciech Żmudziński SJ, Stanisław Biel SJ, Wojciech Werhun SJ, Piotr Kropisz SJ, Jacek Siepsiak SJ, Marcin Baran SJ i Dariusz Piórkowski SJ.

Popularność portalu to nie tylko statystyki, ale też wzrost rozpoznawalności serwisu w Polsce, o czym świadczy choćby zaproszenie Piotra Żyłki do programów „Pytanie na śniadanie” w TVP2 i „Dzień dobry TVN”.

W grudniu wyprodukowaliśmy i sprzedaliśmy 1500 kubków. Obrót tylko na tym jednym gadżecie wyniósł ponad 50 000 zł (ponad połowa tej kwoty, to czysty zysk). To już kolejny chrześcijański gadżet (po koszulce i torbie), który przynosi spore zyski. Będziemy rozwijać ten temat, tak aby sprzedaż takich produktów stałą się jednym ze źródeł finansowania portalu.

(fot. DEON.pl)

(fot. DEON.pl)

Nowy Rok rozpoczęliśmy od gigantycznego skoku czytelników. 6 stycznia to absolutny rekord oglądalności DEON.pl. Tego dnia naszą stronę odwiedziło 201.757 użytkowników. To o wiele więcej niż w dniu abdykacji Benedykta XVI, który do tej pory był dla nas rekordowym dniem.

Od stycznia współpracują z nami 3 praktykantki, które pracują nad nowymi treściami w serwisie Pro-life.

Piotr Żyłka (DEON.pl)